Matrix

Nu är jag hemma från plugget. Avslutade dagen med att få tillbaka ett prov i idrott och hälsa som även det gick bra, har flyt idag tror jag. Men imorgon har jag ett prov i Matte D som jag inte direkt ser fram emot.

På vägen hem sällskapade jag med Linda. Vi pratade om hur vi kommer överrens med våra chefer, hur det skulle vara att fira jul i Thailand och Linda tyckte till om att hennes pojkvän borde vara som mig angående överraskningar, presenter och lite annat. Om Lindas pojkvän läser detta: fler överraskningar till Linda!

Jag cyklande sista biten hem på min jaevligt manliga, röda damcykel. Och mitt ut i vägen springer en stackars knodd i 7-årsåldern som jag nästan håller på att köra över, men han upptäcker mig och gör en imponerande matrix-parering i sista sekund... så min cykel klarade sig oskadd. 8-)

Och på lunchen i plugget var det tydligen två hårdingar som fyllde hela sina pannkakstallrikar till bredden med sylt. Men de tog fel sylt, lingonsylt. Too bad.


Ez, out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0