Jobb

Idag har jag jobbat 9-18, det var en bra dag idag, inte alls tråkigt eller segt att jobba och tiden gick rätt fort. Bråkade med lageransvarige mustasch-beklädde snubben som vanligt, vet dock inte vad han heter vilket är helt irrelevant ändå eftersom ingen som läser detta bryr sig om det ändå, inte jag heller för den delen, kallar honom bara lite random saker, idag blev det "pappa" (för att han själv sa att han kände sig som en pappa för att han alltid får "städa upp efter alla jävlar") och "byggare Bob" för att han är lageransvarig och körde runt med trucken som en galning och staplade stuff. Vi slogs, svor och skrek lite tillsammans, han har skön rå humor haha.
Det var dock väldigt mycket folk i butiken eftersom de flesta har hovat in lön denna vecka (precis som mig) och vill storshoppa, så det var rätt slitigt, men nemas problemas.

Nu sitter jag och hänger, kommer såklart inte träffa Sowz denna lördag heller, vilket var rätt lätt att räkna ut, men ändå lite förståeligt eftersom hon är på middag osv med polers.

Nu ska jag joina upp några vänner och ha kul, utnyttja kvällen.


KRAM!

Kommentarer
Postat av: Emma

låter som en bra dag! =P ha så kul ikväll! =)

2007-11-24 @ 22:29:19
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Emma

det ska jag göra!ha en bra söndag! =)

2007-11-25 @ 05:47:54
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0