Enik

Eftersom man ska blogga och hålla bloggen vid liv så skapar jag ett inlägg men jag har absolut ingenting att skriva om haha. Jag har två prov imorgon, ett i politik och ett i miljö. Men får jag tag på min miljölärare och han ger mig goda besked så kanske jag bara har prov i politik, får se.

Lägger en video här också, av en tämligen okänd artist. Kallar sig Enik och har gjort en del samarbeten med Funkstörung bland annat. Han är narcissistisk,  självironisk, humoristisk och naivt galen, mucho härligt haha. 
Hans lyrik är unik och intelligent. Hans röst och sätt att sjunga är väldigt säreget och det kan ta en stund att verkligen lära sig uppskatta, men nog är det klockrent. Very chill!

Shoot!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0