Bomb

Till att börja med ska jag nämna att det är den 19:e idag, och därmed 7 månader tillsammans med Souwz, det är wunderbar och värt att fira, vad som är mindre wunderbar är att vi inte alls hade någon möjlighet att ses idag. Men vi får ta igen det imorgon eller så. :)


Såå, i Söndags träffade jag Söt, vi gled först lite i stan, kollade på en fotoutställning och så. Sen åkte vi ut på landet, dvs hem till mig. Vi åt middag och sen hade jag och Söt pusskrig och mumsmums-krig, jag kom tvåa! :D :/

Idag har jag chillat i plugget, vi lirade volleyboll på idrotten och lekte gruppterapi på psykologilektionen. Vi hade även ett oförberett engelskaprov vilket jag antar gick bra.
Efter plugget drog jag förbi en skum indier som fick låsa upp brorsans förra mobil som jag ska låna tills han gör sig av med sin nuvarande vilket han gör någon gång efter nyår. Denna mobil är hursomhelst sjukt mycket bättre än min, förutom att knapparna är segare än ostmassa.
Så med det uträttat drog jag hem och vad låg i brevlådan om inte leverans ifrån CDON. Nine inch nails - beside you in time, live-dvd. Den sitter jag nu och gluttar på med hörlurar i hänsyn till päronen, men så fort jag får huset för mig själv blir det högsta volymen. BOMB!

Kommentarer
Postat av: Anonym

absolut. men jag måste fråga dig en sak om bloggen. har typ en fråga om massa koder och hur man "piffar till". vore toppen ifall jag kunde adda dig på msn och fråga mina fråga? . tack :)

2007-11-19 @ 20:21:30
URL: http://andreafranzen.blogg.se
Postat av: Anonym

hahahaha.. men du kanske skulle kunna hjälpa mig ändå?.. typ hjälp amig hur mna gör bilder och så ?
haha där satte jag dit dig xD ;)

2007-11-20 @ 08:30:01
URL: http://andreafranzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0