Blodiga skosulor

Hejhej!
Idag har jag jobbat sönder mig, det blev en oväntad kundexplotion på ica maxi och vi var alltför få på frukten så det blev till att jobba dubbelt så hårt typ, men det gick bra, fast nu är jag trött hehe.
Tyvärr så blev det inte av att träffa Sussie denna lördag heller pga att hon var tvungen att vara hemma och vi kom överrens om att om jag åkte dit istället skulle det blir för sent typ.
Efter middagen kom jag och päronen in på härligt uppiggande diskussioner om medfödda talanger och hur jag inte direkt någonsin tyckt att Naturprogrammet på gymnasiet varit kul, men att jag pluggat ändå eftersom jag inte har svårt för det. Men nu så känns det ofta väldigt segt eftersom jag vet att mina största talanger och intressen ligger i helt andra områden och att jag vid det här laget kanske hade kommit galet långt med andra saker om jag sysslat med sådant som jag brinner för och ger mig motivation. Jag tänker ofta så på livet och hur jag vill att det ska vara, men det är kanske larvigt att tro att allt ska vara som man drömmer om hehe. Diskussionen ledde hursomhelst inte direkt någonstans men det var ändå lite segt att prata om haha. Men livet är långt och allt är möjligt, allt blir säkert skitbra i slutändan. :)

Men hursomhelst är jag lite halvseg nu så jag hoppas inte folk tar illa upp om jag är pyttelite grinig, det FÅR man faktiskt vara ibland. ^^

Jag sitter och lyssnar på denna låt som enligt mig är uppbyggd av några av de finaste tonerna/tonlägena jag kan tänka mig, så mäktig, lite deppigt sound men underbar ändå.. hähä. Det ska vara högt ljud och myycket bas *gåshud* :D
Och angående rubriken så hade någon dragit ett lass kött genom icas lager utan att märka att det läckte blod ur det så att det hade blivit ett låångt blodigt spår genom hela gången, typ som på film när någon släpat en döing haha. Så det fick vi klaffsa omkring i en stund tills han städat upp efter sig. Jättemysigt.



"Staring at the sea
will she come?
is there hope for me
after all I've said and done
anything at any price
all of this for you..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0