Allt annat än plugg

Mi - säger:

PINGPONG! jag servar

Mi - säger:

*ping*


Mi -  har precis skickat dig en vibb.


₪ Oliver ₪ säger:

PONG

₪ Oliver ₪ säger:

dubbelslag

₪ Oliver ₪ säger:

PING

Mi - säger:

*pwing*

Mi - säger:

d var nära ögat, ditt öga alltså

₪ Oliver ₪ säger:

pwuang! *japansk skruv*

Mi - säger:

*pvüng* (tysk backhand)

₪ Oliver ₪ säger:

*arobics-snurr*

Pafjoouw! (skithårt kantslag)

Mi - säger:

fuck ja missa, din serv

Mi - säger:

nu får jag telefon, håll din serv

₪ Oliver ₪ säger:

mm men skynda dig

₪ Oliver ₪ säger:

alltså nu servar jag snart!

₪ Oliver ₪ säger:

jag vill vinna fort, jag är kissnödig
₪ Oliver ₪ säger:

10 minuter har gått! Jag vann på walkover

₪ Oliver ₪ säger:

in your face!


Kommentarer
Postat av: Micken

Jag vill ha rematch sen :(

2007-11-22 @ 21:20:49
Postat av: O

du är tyvärr diskad från hela turneringen

2007-11-22 @ 21:56:54
URL: http://saimiri.blogg.se
Postat av: Micken

nej du fuskar cp

2007-11-22 @ 21:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0